Chyba każdy webmaster (no, z nielicznymi wyjątkami...) marzy o popularności swojej strony, nad którą tyle się napracował, a która z założenia jest wiekopomnym dziełem. Najlepszym miernikiem jest oczywiście licznik wizyt.
Teoretycznie każdy usługodawca internetowy powinien dostarczać goszczonym przez siebie witrynom liczniki wizyt. Ale nie jest to reguła i w takiej sytuacji warto skorzystać z darmowych usług, które są dostępne w Internecie. Oferują je liczne zachodnie serwisy, ale znacznie wygodniej jest się posłużyć polskimi tego typu usługami, które są po prostu pewniejsze i szybsze w działaniu, gdyż znajdują się poza głównymi strumieniami danych w Internecie.
Kilka przydatnych adresów:
http://www.mystat.pl/index.jsp
http://www.alpha.pl/uslugi/licznik.html
http://ic.zst.sosnowiec.pl/cgi-bin/admin.cgi/liczniki/index.html (10 złotych rocznie)
http://www.nets.com.pl/netstat.html
http://www.licznik.telvinet.pl/
(Podziękowanie za pomoc czytelnikowi o pseudonimie Romeck :-))